Роберт Хоффман

hoffmanrobert

Американский актёр, танцор и хореограф. Наиболее известен ролью Чейза Коллинза в фильме «Шаг вперёд 2: Улицы».
  • Все 952
  • Фото 725
  • Видео 227
GodFruits

I hate my life and I just want to get back to Amecira. . . #dance #travel #Switzerland #apricot #pear #plum #pineapple #cherry #grape #lemon #splatterpaint #dragonfruit #achilles #frostbite #hashtag #freckles #christianlifestyle

Maser Manutention Automatismes Servitudes Maser

🤘🤘🤘🤘🤘 So many cities so many awesome people my LORD. 🌏 Where next? I’m thinking Brazil, SE Asia, and India ~ 🤳🏻Plz DM me if you’re in those dance communities and can advise thnx ;) ~ 📷 @robert_kelley . . . #dance #travel #fuzzybunnies #workshop #hiphop #contemporary

Pop The Glock

Some Israeli kids eating at @bestreetmerkaz 🎵 1AM Meek Mill . . #dance #Israel #travel #asiancoffee #pringlebarts&halftub

Intergalactic Smiles

They come out the gate swingin when it comes to the Penis game in Malmö. 🍆 Love you little hotties so much. American girls are unbearable. . . #sweden #penis #laughter #dance #travel

Ezy Circumcision

I used the Oslo filter *IN* Oslo. You really don’t wanna fuck with a guy like me I’m wild baby.

Expatriate

❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Did it catch you too? . It just started happening and it was lovely. . Leave America as soon as you can and at all cost. That is my opinion. Constant immersion in that level of unrealized toxicity is not life. I can only think of America as some weird dream that I thought was normal but which is finally over now. 😴 And I’m so relieved. 😌 After spending this time in Scandinavia I finally realize how truly absurd the social fabric I grew up in is. Scandinavia is paradise. It’s “right”. It’s what “normal” should be. It’s human (AND they’re all sexy and gorgeous). So many emotions happening in me. Anyways- I’m telling you. America is completely fucked. You gotta get out! . . . #travel #sweden #swedishgirl #laughter #theyareallmygirlfriendsandiwontshare

NOMAD

Denmark stole my heart and likely my citizenship come next year. Now to see what other surprises this silly little hyper detailed floatey ball has for me! . . . #travel #london #manchester #liverpool #milan #italy #switzerland #israel #israeligirls #americansarecrazy #cantgoback #notkidding #leavingamerica2019 #itsnottrumpitsthesociety #dontbeavictim #chooseyourenvironment #dance

Drop Your Fat Pants

Comment Froggy Diggler if you like this and you’re sexy. . My intro to Hip Hop level 1 combo 🏘 @planumstudios 💃🏻 @noraellegaard @mathildedam123 🎥 @mariuskc 🎵 @meekmill “1am” . . #dance #masterclass #travel #molecularbiology

NEW DATES ADDED :) U.K., Italy, Israel, and India dates coming soon. Imma 360 this hoe. 🕴 . . . . #dance #masterclass #scandinavia #travel

Satan's Butthole

@bumpboxx If you’re high comment only the nachos emoji. If you like it then comment “die loser”. If you hate it comment “Hoffman for president”. . @bumpboxx and @dembagueboyz gifted me their Louis Boxx which is awful nice so I used it to make this vid. . 🎵“81” by @fromthemindofseanleon and @eestbound via my body and emotions you hoe ass. 🎥 @kreativebeno @tmillytv . . #dance #choreography #bumpboxx #hashtag #icanbeatanyoneup #sex

WashyBooty

In a way kinda like that but just sometimes. 📷 @robert_kelley

Pissy Corner

This video did not get enough likes why not dammit!!!??? . . . . . #comedy #prank #funny #physicalcomedy #dance #losangeles #hollywood

CBD 4 lyfe 💪 Or, my bad: To win you must be willing to fight. Never give up on your dreams they are worth fighting for. You’re better than everyone. Everyone go fight each other. Fitness 4 lyfe. 📷 @robert_kelley . . . . . #fitness #comedy #punchthenuts

Here.

🙃🕳 Is fear of suffering, or the emotional attempt to prevent suffering, not a perfect recipe for self inflicted and perpetual suffering? Especially in a world that is only delicious by way of it’s unpredictability? So what might the alternative be? ⚜️ @LogicalEnlightenment ⚜️ . . . #spirituality #alanwatts #jedmckenna #logicalenlightenmnet #enlightenment #powerofnow #eckharttolle

Too Windy to Haul Rocks

Wait for it... So crass 😂😂 💎 Ohhhh my vault has some odd shit in it. 💎 Epic beauty and fashion stuff just feels so pretentious to me. I wanted to try shooting something with epic beauty shots but of course curve ball the shit. 🎥 Director: Me DP: @tysonxix Awesome friend: @alicegreczyn . . . . . #comedy #spoof #beauty #model #lingerie

Rabbit Hole

Sooooo good. Sosososo good. May have to place this one as top 3 or 4. ⚜️ @LogicalEnlightenment ⚜️ 🙃 🕳

Kick Them Out Quick

Me: *posts freestyle vid with Y2 music* Y2: Yo your shit is fire. Me: Thanks man nice to meet you. Wanna get together and talk music then check out a dance show? Y2: Bet. Sonika: Ooh let me come please please! Me: Ugh... fine. Later that night: ⬆️ @y2heru @iamxlove @sonikavaid @choreographers_carnival

Eat n Lick

🙃 🕳 Thoughts? ⚜️ @logicalenlightenment ⚜️ . . . #spirituality #alanwatts #jedmckenna #logicalenlightenmnet #enlightenment #powerofnow #eckharttolle

Human.

Fellas- ain’t it the best when you meet a girl that likes who you are so she *creates* a great friendship with you? Shares fearlessly all the reasons to love her for her personality instead of pre-assuming she couldn’t be liked for more than her body? Proactively contributes to fun plan making and rapport as much as you do? Gives you a massage cuz she wants you to feel good not cuz it’s supposed to turn into something else? @doridoridance thank you for being what normal should be. Such a badass friend. Love. . #supportsomeonesunday . #goals #friendship #friendshipgoals #love #dance

Загрузить больше

Конец